Nieuw plekje

Nieuw plekje

Nieuw plekje

Het gaat gebeuren…. al heel snel…..
Ik ga mijn prachtige vertrouwde huisje inruilen voor een nieuw huis.
Het plekje waar ik jaren met veel plezier en liefde gewoond heb. Waar ik al jaren alle lieve buren en bewoners ken, die me elke dag groeten of een praatje met me maken. De winkeliers die altijd even lief zwaaien als ik langs loop. Wat zál ik dit gaan missen!

 


Het plekje waar ik lang alleen gewoond heb en waar ik goede en slechte tijden heb gehad.
Dit moois gaat plaats maken voor iets nieuws. Een nieuwe uitdaging, een nieuwe plek die ik me eigen mag gaan maken. Waar ik samen met mijn man nieuwe herinneringen ga maken.
Ik ben zó benieuwd hoe ik het er ga vinden. Aan de ene kant denk ik dat ik de ruimte en rust heerlijk vind, aan de andere kant zie ik er mezelf weg kwijnen. Mijn oude monumentale huisje missend en enorm moeten wennen aan een nieuw onbewoond en onbeschreven huis.
Maar meer ruimte in en om het huis en een hond in het vooruitzicht maken dit alles vást goed.
Vooralsnog stap ik vol met goede moed in dit avontuur en ga ik zien wat voor moois me dit op gaat leveren!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Maritha (vrijdag, 14 oktober 2016 07:02)

    Mooi om je ervaringen en verhalen te lezen. Heel veel geluk gewenst want het is je gegund!
    Gaat goed komen!

    Liefs