Hello and Goodbye

Hello and Goodbye

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb. Wat gaat een jaar snel en wat kan er veel gebeuren.

Ik heb vaak een begin van deze blog in mijn hoofd gemaakt maar ga er nu toch

eens goed voor zitten.

 

 

 

Afgelopen jaar was een periode van hard werken en veel

mooie nieuwe ervaringen.

Het was een jaar waarin ik beter voor mezelf heb leren zorgen, ‘nee’ heb leren zeggen en keuzes heb durven maken.

Maar het was ook een jaar waarin ik mensen los heb moeten laten, grenzen aan heb gegeven en waarin ik bewuster ben gaan leven.

Ook heb ik in de afgelopen periode een intensief traject gevolgd om van mijn PTSS af te komen, en ik kan je vertellen…..dat is gelukt! En wat ben ik daar

blij mee! Er valt een last van mijn schouders, ik voel me vrijer en kan meer genieten van alles om me heen.

ik ben blij dat ik het aangegaan ben en overwonnen heb. Blij dat ik mezelf nu meer accepteer zoals ik ben en blij dat ik meer kan genieten van alles en iedereen om me heen.

Natuurlijk blijven er nog goede en minder goede dagen, hier zal ik mee moeten dealen, en dat lukt steeds beter;) Dit is wat het is, en hier kan ik iets moois van maken.

 

Onze kinderwens:
Zoals sommige van jullie misschien wel in

voorgaande blogs gelezen hebben, waren we een tijd geleden begonnen aan een ICSI traject. We zijn hier toen mee gestopt omdat er te veel andere dingen waren waar we ons op moesten richten en onze geestelijke gezondheid het niet

toe liet. Door deze ‘pauze’ in te lassen zijn we er los van komen te staan en hebben we besloten om voorlopig of misschien wel helemaal nooit aan een ICSI traject te gaan beginnen. Dit omdat we tevreden zijn met hoe het nu is. We

hebben allebei strijden gestreden in ons leven en zijn nu volop aan het genieten. We genieten van elkaar, van lieve Pien, van de prachtige omgeving

waar we wonen, van al onze plannen die we heel goed kunnen smeden;), van onze

lieve neefjes en van alle lieve buurkindjes die we vaak zien.

Zoals jullie misschien wel gezien hebben op facebook Eyeanna Fotografie en instagram (an.na1980)ben ik veel aan het fotograferen.

Ik fotografeerde altijd al graag en veel maar nu ik sinds 1.5 jaar een goede spiegelreflex camera heb wordt het alleen maar leuker. Ik heb een aantal fotografie workshops gevolgd

ter verdieping. Fotograferen is waar ik blij van word en waar mijn passie ligt.

Mooie beelden vangen en deze vastleggen als herinnering. Lekker met mijn camera op pad om mooie plaatjes te schieten.

Dit is voorlopig mijn laatste blog hier, ik ga mijn website

vernieuwen, misschien wel mijn eigen foto’s erop zetten en nieuwe onderwerpen bespreken.
www.eyeanna.nl zal een tijdje uit de lucht gaan hiervoor, so Goodbye for now. 

Heb jij tips voor me of dingen waar je graag meer over zou willen weten? Let me know!, dan kan ik het misschien meenemen en er een blog aan wijden.

Benieuwd naar mijn foto’s?

Kijk dan op facebook Eyeanna fotografie of instagram an.na1980

 

Tot over een tijdje,

 

Liefs Anna

Reactie schrijven

Commentaren: 13
  • #1

    Lieke (dinsdag, 11 september 2018 06:08)

    Ik blijf je een topper vinden! � kus vanuit Oldenzaal

  • #2

    Kiki (dinsdag, 11 september 2018 06:23)

    Geweldig Anna,

    Hoe is het cliché ook alweer? Het mooiste wat je kunt worden is jezelf!
    Ondanks dat het cliché is, is het niet minder waar.

    Superfijn dat je nu zelf ook accepteert wie je bent. In mijn ogen een prachtige sterke vrouw, ik hoop dat je dit zelf nu ook ziet en kunt voelen.

    Liefs,
    Kiki

  • #3

    Anna (dinsdag, 11 september 2018)

    Ah dank je Lieke!
    dikke kus terug

  • #4

    Anna (dinsdag, 11 september 2018 06:43)

    Dank je wel Kiki:)

  • #5

    Esther de Goeij (dinsdag, 11 september 2018 09:58)

    Een kanjer ben je! Zo hard gewerkt afgelopen jaar....mag je trots op zijn! ❤�

  • #6

    Mirja (dinsdag, 11 september 2018 10:18)

    Mooi verwoord en ik blijf je volgen. Je maakt mooie foto's en je bent gewoon n topper�

  • #7

    Joke moget (dinsdag, 11 september 2018 11:49)

    Mooi geschreven en inderdaad een mens kan een hoop leren. Zoals goed voor je zelf zorgen dat is denk ik wel de belangrijkste en dan kan je van jezelf gaan houden doe je dat dan kan je denk je de hele wereld aan. Je straalt dan goede energie uit naar iedereen die dit weer goed ontvangen en ook weer terug geven. Dat maakt je gelukkig. Hou het vast waarmee je bezig bent je fotografie dat is echt je ding, je ziet alles wat je vast legt met veel passie en vooral liefde dat komt in je foto's terug. Je kan trots zijn op wat je bereikt hebt, lieve Anna. Liefs Joke




  • #8

    Tamara (dinsdag, 11 september 2018 12:36)

    Superknap om de stap te zetten een intensief traject te volgen om zo van je PTSS af te komen. Uit je veilige omgeving en uit je comfortzone. RESPECT.
    Tijdens een minibreak op Texel heb ik mogen ervaren hoe ver je bent gekomen. Je bent zo trots op je man en en je hondje, en je kan heerlijk genieten van foto's maken. Je straalt meer rust uit en het is mooi om te zien hoe je kan genieten van kleine dingen. Ik hoop dat ik me ook ooit zo kan voelen. ❤

  • #9

    Willemijn (dinsdag, 11 september 2018 13:21)

    Wauw,wat een leuke topper ben je,blijf genieten en pluk de dag

  • #10

    Esther ter Wal (dinsdag, 11 september 2018 13:47)

    Anna wat mooi omschreven ♡. Carpe Diem!

  • #11

    Mandy (dinsdag, 11 september 2018 14:17)

    Mooi lieve Anna. Wij zijn gek op je. Dikke knuffel

  • #12

    Kees (dinsdag, 11 september 2018 16:29)

    "Ik ben blij dat je hier bent"...... �

  • #13

    Jet (woensdag, 12 september 2018 10:46)

    Pracht mens ben je met zoveel kwaliteiten !
    Ik genoot van je schrijven ik blijf genieten van je pracht foto's!
    liefs Jet